Borde jag känner mig värdelös nu?

Efter allting jag har gjort för dig, så får jag bara skit tillbaka..
Du är som en syster för mig oh jag älskar dig, jag hoppas jag visade tillräckligt mkt så att du fattade att jag älskade dig.. men tänker du lämna mig nu? här helt ensam? jag förstår inte vad jag har gjort för fel.
Bara för att jag inte vill vara på någons sida? först var jag¨på din sida efter allt som han gjorde emot dig, han fick dina tårar att rinna oh under den tiden så fanns jag alltid där hos dig lr hur? men det var igår som jag insåg att han mår inte heller bra efter allt du gjort emot honom.. det var drf jag ångrade min åsikt , jag bryr mig om dig jävligt mkt, men jag bryr mig oxå om honom. Jag vill inte att ngn av er mår såhär oh vad du än gör kmr inte han ta tbx dig, han har bestämt sig, du måste våga ta emot sanning, men du tål ju inte ens sanning, du lyssnar inte.. förlåt? Jag kanske har varit helt jävla störd ? jag vet faktiskt inte.. men är det såhär du vill ha det? så visst, men glöm inte att jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv;haha,ja,det är klart att jag kan!:D

2010-04-19 @ 15:09:13
URL: http://ettendaandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0