År 2011 närmar sig!

Jag har bestämt mig för att år 2011 ska bli mitt år, det svär jag på. Jag orkar seriöst inte med ett till sånt här år, som 2010 har varit. Det har varit mkt tårar och sorg det här året och jag vill verkligen inte ha ett till sånt år. Jag tänker ta tag i mitt liv totalt och ni får säga vafan ni vill om det. Jag tänker leva mitt liv så som jag aldrig gjort förut, jag tänker ha roligt medans jag kan, jag tänker fixa skolan och inte skolka en ända gång och sköta läxorna och proven perfekt, jag tänker våga lära känna nya människor, jag tänker inte vara rädd för att förändras sålänge jag förändras på ett bra sätt, jag tänker hälsa på min mormor och farmor och farfar så ofta som möjligt, egentligen ska jag inte säga såhär men man vet aldrig hur länge man får ha kvar dom, jag tänker ändra min attityd emot allt och alla, jag ska sluta vara så kaxig och behandla människor så som jag själv vill bli behandlad, ah.. ni fattar vart jag vill komma, hoppas jag? Imorgon efter 12 slaget så kommer jag bli en helt ny människa eller ah.. det är ganska svårt att lixsom bli det över en dag men jag tänker kämpa för att bli en bättre människa och helst vill jag hitta den rätta också!

Idag har det varit en helt underbar dag.
Det blev göteborg tillsammans med bästisarna och shoppa lite och donken såklart!
Ellinor hade problem med att alla utlänningar jämt ska spana in mig.
Så vi kom fram till att jag måste få bort min invandrarglöd!
Haha, vi är helt jävla sjuka.
Men ah, sen när vi kom tillbaka till fkp så drog Ellinor hem.
Jag och sarah drog hem till henne och nördade lite data och tv.
Sen tog jag 20över7 bussen hem.
Hemma blev det lite mys med familjen.

Tagga nyår imorgon. 
Blir att fira nyår med underbart folk. 
Lyckligare kan ingen vara :) 

Nu ska jag hoppa i min morgonrock, käka lite godis och glo på tv.  
Det var något jävla program pappa snackade om. 
Så ah.. får la sitta där och tjata hål i skallen på dom istället!

 

Dagens låt; Miley Cyrus - Stay
Dagens klädsel; Jeans, linne, tröja? (vet inte vad det heter)
Dagens köp; Jeans. 

Love! 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-31 @ 02:00:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0