Bästavänner? Bullshit!

Det är skillnad på att dissa och att välja någon före!

Tiden bara springer fram och ännu ett år har snart gått.
Alltså gud, det är julafton redan imorgon och jag kan inte fatta det.
Det känns helt jävla overkligt.

Nu har mormor kommit hit.
Jag följde med papi och hämtade mormor
Så då fick jag övningsköra lite också.

Nu sitter jag här lyssnar på musik och väntar på att älskling ska komma :*
Vi ska dra in till fkp och träffa folk, byta julklappar och skapa massa fler minnen! <3


Dagens låt; Sean banan - gott nytt jul.
Dagens klädsel; mjukisar, linne, kofta.
Dagens köp; inget än sålänge. 


Vi hörs ikväll! 
Love!  




Love oh Love, Ellinor Grahm - min ängel, jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0