Big girls don't cry!

Om du var min nu så skulle jag vara din, jag börjar falla ganska rejält!


Dagen i skövde med pappa och lillebror var jätte bra.
Fick chansen att använda mina pengar som jag fick när jag fyllde år.
Så ah. man kan ju typ säga att jag köpte julklappar till mig själv.
också köpte vi två julklappar till mamma :) hihi. Jag valde en sak, den var söt!
Jag fick oxå välja ut en julklapp jag ville ha av erik,
Så jag vet ju iaf att jag får en navelpiercing av erik i julklapp, *happyface*
Efter Skövde blev det uh och träffa mkt trevligt folk :*



Dagens låt; Eminem - without you
Dagens klädsel; Mjukisar och munktröja.
Dagens köp; Hörlurar, halsduk, kofta och linne.


Love!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0