Julafton!

Jag behöver inte ens träffa dig för att veta hur underbar du är! <3 

Nu är julen här och ärligt talat känns det inte så ett skit.
Det känns som om det bara är en helt vanlig dag. 

Jag fick en Julklapp redan imorse.
Vid 1 tiden blir det att käka lite julmat. 
Sen måste jag iväg till en av mammas kompisar och ge deras katt mat. 
Eftersom dom åkte till Mullsjö idag!
och klockan3 är det ju såklart Kalle Anka. 
Sen blir det att öppna julklappar!

Ärligt talat, tycker jag bara att jul är jobbigt. 
menmen.. alla julklappar köpta och morsan fixar allt annat
så det är bara att slappna av för min del. 

Nu har farmor och farfar kommit hit också! 
Ända ifrån Vimmerby :) mysigt! 

Ah.. men försöker slänga in ett litet inlägg ikväll någon gång om vad jag fått i julklapp :) 


Dagens låt; Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul. 
Dagens klädsel; Jeans, linne, kofta.
Dagens köp; Inget. 
Dagens "har fått"; Darins nya skiva.


Love!



Jag älskar er, det ska vara vi tre, det bara är så!
Utan er är jag ingenting, ni är luften jag andas.
Dör ni dör jag, gråter ni gråter jag, skrattar ni skrattar jag.
Det är så det ska vara och kommer vara föralltid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0