Just the way you are!

'Cause we can made it togheter, now and forever.
I love you more than words ever say, Nickolina. / Sarah

Nu har jag varit osocial på 2 dagar :( inte okej beteende.
Mitt jullov har varit helt underbart. Hittils iallafall! 
Mellan måndag oh tisdag sov jag hos lillasyster Sarah tsm med min älskling Ellinor.
och vi gick upp klockan 10, tack vare mig :)
För jag var VERKLIGEN tvungen att gå till odenhallen för att kolla på fotboll. 
haha, och så bäst och söt som jag är så kunde dom inget annat än att följa med! 
Sen var vi på uh en liten stund oxå åkte jag med Sarah och erica till Floby. 
Vi käkade lite pizza men sen så åkte jag där ifrån lika fort igen. 
Drog till uh (igen) och träffade Anna oh jessica. 
Anna är den jobbigaste som finns!

Idag så var man i Skövde med Ellinor, Anki, Jessica och Anna. 
Det var roligt. 
Varför ska alla gamla gubbar börja prata med oss? :( 
Haha, vi var på elins esplanad. oxå skulle vi över till macdonald. 
Men tro fan att vi inte orkade gå på övergångsstället. 
Så ah.. jag kan ju bara säga att det är ganska mkt snö ute -.-' 
och det blev väldigt kallt i skon! 
Det är jag och ellinor emot världen, <3

Sover hos lillasyster inatt. 
Imorgon blire Göteborg med lillasyster och älskling! *happyface* 

Love!



Damn, så jävla snygg en människa kan vara! 
Han sjunger som en gud, är snygg och helt jävla.. åhh. 
Jag hittar inga ord för det. JAG ÄLSKAR HONOM! <3
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0