Only time!

Baby, du är allt en människa kan önska sig! <3

Varit inne i stan i några timmar idag.
Träffade mkt mysigt folk. 
Var med Sarahbajs. 
Sen drog vi till tågstationen där vi träffade Ellinor, josefine, jessica och ramona :) 
Trevligt var det. 
Ellinor fick en puss av "jultomten" hahahahahah.
Jag dog lite smått där!
Men jag ångrar inte en sekund att jag åkte in till stan och träffade mina små sötkorvar! <3

Nu ska jag försöka få i mig nått att äta.
För det går inte så bra, man måste typ tvångsmata mig här!
Inte så värst roligt direkt.
Efter jag ätit blir det film med familjen
Jag fick välja film så då blir det Stay Cool!

Love!







Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar er.
Ni är det bästa som hänt mig 
och seriöst, jag kan inte tänka mig ett liv utan er! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0