Only you can save me!

Det ska vara vi tre, det bara är så, jag är så jävla rädd för framtiden!

Varit inne i stan en stund idag.

Bytt julklappar med några kompisar.
Jag öppande dom faktiskt idag också (a) 
Ser jag ut som en sån som orkar vänta till imorgon kanske? 
Var med älskling hela tiden, träffa folk och drog hem till anki. 
Hos anki kollade vi typ bara på tv. 

Just nu sitter jag med min bärbara data, lite julmust och kollar på tv. 
Jag spelar bingolotto här förstår ni (inga kommentarer tack) 
Fast just nu är det nyheter och det suger bigtime. 
Som om jag typ bryr mig om tågen, haha. 
Jag tänker inte åka tåg just nu iallafall. 
Fast såhär skulle jag ju iof inte skriva om det drabbade mig. 
Nej, men nu vet jag inte riktigt vad jag snackar om -.-' typ som vanligt.


Jag fått idag; 3 piercingar och örhängen.  

Love! 




   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0