All I want for christmas is you!

If I die I will die with you! <3

Julen har varit helt underbar.
Fått tillbringa julen med Pappa, mamma, lillebor, farmor, farfar och mormor! 
Jag har fått mycket i julklapp som jag önskat mig 
Men det jag allra mest önskar mig i julklapp är dig!
Desstom älskar jag Kalle Anka men jag är ju inte som alla andra (a) 

Dagens saker jag har fått; Darins nya skiva, chokladtomte, paradisask, 2 munktröjor, morgonrock, 2 parfymer, deo, väggklocka, vantar, Skins (tv-serie säsong1), stay cool (film), Presentkort på cubus (1000kr), innetofflor, sportbehår, halsduk, 3 linnen..

Ah.. jag tror jag fått med det mesta faktiskt. 
Nu ska jag fika, sen kanske det blir sängen. 
Jag är skit trött. 

Love! 


Jag älskar dig lillebror, no matter what.
Kunde it fått en bättre lillebror än dig. 
Ingen kan ta din plats i mitt liv.
 <3

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0