Why does it hurt?

Jag saknar dig, jag saknar oss ibland kan jag känna din närhet.
Jag saknar dig, jag saknar oss ibland ångrar jag allting med dig. 

Godmorgon världen :)
Eller ah, jag har ju varit vaken i 35 minuter :') 
Jag har till och med hunnit duscha! 

Snart kommer lilla pappa hem och gör mat till mig. 
Haha, Sarahbajs, du har nog fan rätt, jag är ganska bekvän av mig ;o 
Bortkämd oxå för den delen, men schsch.... det behöver ingen veta ;o
Jag är jätte hungrig men antagligen kommer jag inte äta någonting när det står på bordet. 
Det är inte lätt att vara liten när det e svårt att vara stor. 

Blir att ta Halv1 bussen in och vara med Erica och Sarah :) 
Sen kommer älskling vid 2-halv3 :** 
puss på det! 

Vi hörs ikväll! 
Love! 


Bästa vän - jag älskar dig! <3

 
Cp - jag älskar dig! <3


Knasis - Jag älskar dig! <3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0