1 februari

jag e inte social någonstans på den här bloggen :o
men nu har jag fett jävla tråkigt.

Hemma ifrån skolan idag på grund av:
Deprimerad
Ont i magen
Huvudvärk
Trött
Orkar ingenting
Slutat äta
Ångest
Ensamhem

Ja , ni fattar förhoppningsvis!

Livet går upp o ner faktiskt.
Just nu är allting åt helvete oh jag vet knappt vart jag e.. 
Jag måste bättra mig säger jag bara, 

Malin e bäst:*
Louise e rooolig :*
Madde e sötast :*
Julia vill jag träffa nu :* 
Eve e saknad :*
Erica e min talibanska hora :* 
Ellinor finns alltid där :*
Albin förgyller mina dagar :* 
Adam e min , bara min :*

Jag älskar er <3

Finns många fler som betyder mkt. 
Men ville bara få det här sagt om dom här personerna :) <3

3/1-10 , jag älskar dig baby <3
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar dig baby <3

2010-02-03 @ 14:18:49
URL: http://sukkitbaby.blogg.se/
Postat av: anna

varför skriver du inte med mig? :/ <3

2010-02-24 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0