VÄRLDENS BÄSTA LOV ! ;D

Måndag - Drog in med halv 1 bussen till fkp med Jessica :) , där inne träffade vi Ellinor o Erica oh dom tvingade med oss till gbg. så vi drog till gbg och gjorde det osäkert tsm med dom , satt på emo - trappan oh bara myste o flumade , underbart! Sen tog vi 4 tåget tbx till fkp oh jessica drog hem vid 5 tiden när vi kom tbx , jag , ellinor oh erica drog till netto o träffade Adam o Per. Sen kom Eve lite senare. Ellinor drog hem , oh vi tog 9 bussen hem! trevlig dag :)

Tisdag - Det blev att gå upp tidigt oh sen ta halv 11 bussen in med Eve o Jessica till fkp , men vad vi inte visste var att ellinor oxå hoppade på den bussen :) mkt trevligt faktiskt. Vi flumade runt på tågstationen en stund tills vårat tåg till Skövde gick :) När vi kom till Skövde drog vi o käkade donken dirr , för jag var massa hungrig :G jag gillar mat förstår ni! Sen så skulle Jessica köpa present till Dennis , oh eve tjatade om att hon skulle köpa kalsonger så det blev det , men sen ringde jag o eve dennis oh lurade honom att jessica hade köpt string kalsonger till honom xd , det var massa kuligt :o , sen kom vi tbx till fkp oh då blev det att vara på uh hela kvällen med underbart foolk :D , tack för den dagen! <3

Onsdag - Idag blev det Skövde badet med alla sötnowsar, mkt trevligt faktiskt. Värsta vattenkriget oh allt :* we like it! Efter blev det o vara med erica på uh o allt , sen sov erica hos mig , underbart! <3 tack för dagen pojkar o flikkor :* <3

Torsdag - Vaknade med erica vid min sida <3 vi tog halv 10 bussen in till fkp med Ellinor för vi skulle till gbg , sen tog vi tåg till gbg o cepade som vanligt , oh där gjorde vi int så mkt , det gamla vanliga , satt på våra älskade stenar , tjata med foolk m.m. oh vi får ju int glömma donken :* mitt liv e underbart tsm med dom bästa! Efter det drog vi till uh träffade Jessica , var med henne. Sen träffade vi massa mer roooligt folk där:D tack för dagen allihopa <3

Fredag - Usch , värsta av allt. VIMMERBY!

Lördag - VIMMERBY! finns int så mkt att säga dirr. Köpte 2 tröjor oh mjukisbyxor :*

Söndag - Åka hem :D när jag hade kommit hem dela jag ut reklam , sen in till fkp oh var med Eve, Jessica, Adam o Per oh nu sitter jag här :D <3

GE MIG MER LOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0