11 Januari

Tjolahopp :)

Idag började skolan :(
Blev att gå upp klockan7 , det suger.
Värsta morgontrött jue :o
Men det dagen var fett bra faktikt ;d
Förutom att jag typ var fett jävla rädd för allt o alla? ;o
Ask malin ..
Jag måste fan erkänna att jag har världens skönaste o underbaraste klass <3

Efter skolan var man med Malinbaby o ellinor , till halv4
Tog halv4 bussen hem med Ellinor!
Sen in 10över4 igen med Eve syrran <3
oh när vi kom in var vi med robin o mattias :)
Det var kuligt , <3

Asså erkänn att jag e väldigt social här på min lilla blogg ? (a)



~ Ni är jävligt patetiska , ni fattar ingenting lr hur? Ni vet inte ett skit , så fuck off. Get a life o låt mig vara ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0