17 Januari

Shit asså , förlåt för att jag varit så osocial här ;o
Haft typ fullt upp hela veckan
Kompis hit o ditt , har typ aldrig varit hemma ;p
Men den här veckan har varit helt underbar :*
Iaf på fritiden .. ni gör min dagar till det bästa <3

I skolan så är allting helt okej :)
Får träffa malinbaby o kramgoagrahm varje dag oh det är ju bäst såklart :*
Jag kanske borde plugga lite? ;o Men jag orkar inte :(

Fredag o lördag har varit underbara med dom bästa :)
Hänt så jävla mkt rooliga saker , fast oxå saker som man bara vill gråta av.
Men som sagt , det har varit underbart iaf.

Jag får nog bli bättre på min lilla blogg? ;o
eller vad säger ni?

Ska nog dra ut med eve en stund snart :)
Det kmr bli kuligt , IloveU<3

Aja , ha det bäääst
Pusshej :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0