18 Januari

Tjenixen:)

Just nu sitter jag i skolan med Ellinorbebe oh malinbaby <3
Massa roooligt o myys är det , <3
Blir o vara med dom sötungarna till halv4 :)
Sen ska lilla jag dra ner till centrum för att vänta på eve :) <3
oh då blire att vara med henne oh sen drar man la hem med 20över7 bussen tror jah
Ellinor cepar sönder på malin för att malin inte e tyst i blobloteket ;o
Ellinor är kååååååååååååååååt :*<3 men vi älskar henne iaf :)<3

Hör av er om det finns någon jag kan sova hos på lördag ? :) <3
Skulle vara underbart :* <3

Jag e så jävla trött på en viss jävla person som bara förstör mitt liv totalt ;o
Att en ända människa kan förändras så jävla mkt ;o
Hon var den ända som fanns hos mig i typ 1 år
den som jah har varit kompis med så länge jag bara kan minnas
Bara för att vi går på olika skolor nu så har hon förändras så in i helvete ? ;o
Du kan la bara låta mig vara om du inte vill ha med mig att göra längre? ;o

Pussisar sötnosar :*<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vem fan har sagt att man måste vara tyst i ett jävla bibiotek? :O



Ellinor bara cepar :(

2010-01-23 @ 22:57:22
URL: http://sukkitbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0