9 Januari

Tjolahopp ;D

Just nu sitter jag hos malinbaby :*<3
Ska sova här inatt RAWR ;) haha skojja bara, eller gjorde jag?
Men iaf det kmr bli myyyys <3
Jag kom till henne vid 3 tiden ungefär oxå har vi typ bara tittat på film i gått promenad :)<3
Kommer kanske ett inlägg lite senare ikv :)<3


Nu har allting bara gått åt helvete ;o
Jag trodde inte det kunde bli värre , men fan vad fel jag hade -.-'
Det var ett halvår sen det hände oh det kmr fram nu ;o
Det var ett misstag , okej? Alla gör la misstag eller?
Det har inte ett skit med er att göra , det angår int er.
Så snälla låt mig vara!
Vet ni hur jävla patetiska ni är ?
När typ alla går på mig för att jag gjort en sak som inte ens har med er att göra?
Allting går åt helvete!

Kommentarer
Postat av: Malin

La la la vi hare rätt så mke mys babu <3

Älskar dig ! <3

2010-01-10 @ 00:07:47
URL: http://sukkitbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0