Liv? :D

Herregud , jag fattar seriöst ingenting.
Vad har ni för problem elle?
Det hände för 6 månader sen
Och det kommer ut just nu?
6 jävla fuckings månader efter?
Det var ett misstag okej?
Jag ångrar det så in i helvete ,
men alla gör la misstag eller?
Jag kan inte hjälpa att jag gjorde det största.
Asså jag fattar inte ens vad problemet är?
Kan ni bara ta o förklara det för mig?
kan ni bara förklara vad ni har med det att göra egentligen?
För det e mina bekymmer liksom , det är mitt liv.
Jag skulle göra vad som helst för att få det ogjort just nu.
Jag gör vad som helst bara någon kan spola tbx tiden ,
så slipper det här helvetet.
Asså vrf trampa på någon som redan ligger ner ?
Mina krafter tar slut tack vare er
Jag klarar verkligen inte mer.
Klarar inte av att lyssna på allt ni har att säga till mig
Jag vill inte lyssna, försöker stänga av allting.
Men det går inte , ni tränger er in
Ni får mig bara att må dåligt o falla mot marken ännu mer.
Vrf ska jag få skit för att jag gjort ett misstag?
Vafan har ni med det här att göra?
Jag e rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0