Söndag

Asså shet vad trött jag e just nu? ;oo
Som sagt så har ju jag sovit hos malin lördag till söndag.
Men vi har fan inte sovit länge asså ;o
Malin sitter o pratar för sig själv när hon tittar på ondskan :o
oh Louise e bara allmänt kåt hela tiden xD haha.
Kul liv jag har? ;D

Jag o Louise fick för oss att vi skulle dra ner o käka ngt vid 6-halv7 imorse
Ni fattar inte hur jävla rädd jag var ?
Värsta spökhuset lr ngt :s
Problem är ju att jag tror på andra/spöken o sånt oxå ;oo

Men iaf , när jag o Louise väl kom upp efter att vi nästan skitit på oss
Så fick Malin mens för vi väckte henne!
Somnde typ inte förrän vid 7 tiden imorse ...
Sov typ till halv1 .. 
Malin o Louise var piggare än mig .. (y) 

Sen så åkte jag hem typ vid halv2 
oh jag saknar malin o louise as hell. 
Men malin får jag ju iaf träffa imorgon :D 
För då börjar skolan igen 
Oh jag får träffa alla underbaringar :* 

Längtar inte dirr till skolan
för allting kmr bara bli ett helvete s, som vanligt
När jag träffar endel idioter oxå :( jag vill inte.
Jag e trött på det här!

Just nu vet jag egentligen inte vah fan jag gör ? :o
Antar att jag sitter vid datan o cepar o inte har ngt liv (y) 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Men jag prata ju med han i filmen :O

Han vha ju elak mot erik klart jag skäller på honom då (a*



Nästa gång du sover hos mig, SOV DÅ :D <3

2010-01-10 @ 23:55:43
URL: http://sukkitbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0