Jag är grahmsexuell :D

2 veckor kvar i skolan oh snart sommarlov, helt jävla underbart <3

Sitter i skolan oh har mediekunskap, det suger big time oh inte för att jag fattar vad det är vi gör för något :o
Ellinor försökte göra sugmärke på mig , fatta vad fel det kändes? Haha, sen måste jag ju bara berätta hur jävla underbar den kvinnan är, seriöst Ellinor Grahm är den bästa människan som gud har skapat, nästa gång jag träffar hennes föräldrar ska jag tacka dom för att dom skapat en sån underbar person!
Ni som undrar om min läggning så har jag kommit på att jag varken e Hetro, Bi eller Homo, JAG ÄR GRAHMSEXUELL!
Jag älskar dig <3
VI ÄR SÖTA :*

Kommentarer
Postat av: Anna

haha va söta ni är!!! <3

2010-06-01 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0