Du är död i mina ögon!

Jag ska krossa ditt hjärta så som du krossat mitt, jag ska leka exakt samma lek som du har lekt med mig hela tiden!

Du är död i mina ögon, alltihopa var bara en stor fet jävla lögn!
Du kan inte göra något annat än att jag ljuga. Du har satt dig rakt i skiten så du får fan skylla dig själv.
Nu är det försent, ingen ide att du kmr tillbaka till mig en gång till.
För om det skulle hända så vet både du oh jag att du bara vill fortsätta leka den här fucking jävla leken!
Du var den som jag ville vakna upp med nu oh även när vi blir 80år gamla.
Jag ville att du skulle vara mamman till våra barn.
Jag vill att just du skulle vara den jag gifte mig med.
Ärligt talat så sket jag i vad mina släktingar oh vad mina vänner oh alla runt omkring sa.
För jag var lycklig med dig men det varade ju inte så jävla länge direkt.
Men under den tiden så var jag världens lyckligaste människa. 

Min moster sa en gång till mig; "Om du gifter dig eller blir tillsammans med "utlänning" så säger jag upp kontakten med dig!" 
Ja, nu ställer sig säkert alla frågan; "Vafan är det för någon moster hon har?" 
och ärligt talat så ställer jag mig den frågan varje dag. 
Men vet du vad? Jag skulle skita i om jag inte har någon moster längre... 
Hon är bara dum i huvudet oh hon är inte min morsa oh jag är tillsammans med vem fan jag vill... 
Jag bryr inte om vad andra säger. 

Du lekte en lek oh jag hatar att det var jag som var leken. 
Du lekte med mina känslor, ljög, sårade oh satte dig själv i skiten. 
Men ärligt talat så tycker jag fan inte synd om dig någonstans. 

Men en dag så lovar jag dig att jag ska komma på fötter ingen
Jag ska bli starkare än dig, jag ska vinna. 
Jag tänker inte vara den där jävla dockan som du kan stå oh sparka oh spotta på hur mkt som helst. 
Jag ska kämpa som aldrig förr, för att bli lycklig igen oh framförallt för att visa dig att jag klarar mig så jävla mycket bättre utan dig!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0