Sanningen gör ont men det gör oxå lögnen!

Nu har jag besämt mig, jag ska gå vidare hur svårt det än är!

Sitter här med Sarahjävel oh typ, hmm... jah vet faktiskt inte vad vi gör, vi spelar typ spel :D
oh jag börjar bli fett jävla trött -.-, as jobbigt... menmen, that's life.
oh sarah? skulle vi sitta uppe hela natten? :o det kan du fan ta dig i röven på att vi inte ska!!!

Jag har hoppat av medieprogrammet för att min klass e dum i huvudet
Så idag hade jag möte med rektorn m.m. oh förhoppningsvis får jag börja på HF efter höstlovet.
Fett glad är jag över det ;D

En sak till; JAG HATAR MENS :D










Mitt lov kommer helt klart bli bäst ;D

Tisdag: Skövdebadet med folk, sova hos sarah! <3
Onsdag: Laserdome med folk! <3
Torsdag: Vara med Sarah oh Malin. Sova hos Sarah! <3
Fredag: Vara med Sarah oh Malin! <3
Lördag: Vara med folk antar jag? <3
Söndag: Vartofta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0