Always and forever!

Godkväll! Blev ingen övernattning hos bv, får ta det någon annan dag! Annars var jag typ bara på uh hela kvällen och träffade roligt folk, lyssna på musik, spelade kort och åt en liten pizza! Sen blev det hamburgare när jag kom hem och nu sitter jag här som ett jävla fån men ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är helt döende, varit en lång dag på praktiken! Imorgon så är det skola, börjar redan vid 8 och har prövning i svenska och har mattelektion, I guess? Så ja, måste ju orka upp till prövningen imorgon annars är det försent att få godkänt i svenskan! Efter skolan blire att dra till Kinnarp med mina onda smörja och sola lite solarium och sen drar la vi in till stan eller nått och drar till uh. Btw; Idag så kom ännu ett linne och typ tusen armband hem i brevlådan, happyface på det.  Kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0