Bad girl!

Tjolahopptjolahej! Uppdateringen har inte varit den bästa men ni får vara nöjda med det jag hinner blogga iallafall. Helgen har varit helt underbar och jag längtar redan till nästa helg, hihi! Idag var jag i Ullared tillsammans med sarahbabe, vilket var väldigt roligt. Nejmen, jag orkar seriöst inte skriva mer.. gick fan upp klockan5 imorse, inteokej inteokej! Så nu blir det la att bara städa färdigt lite och sen slänga sig framför tven eller datan och förhoppningsvis hinna läsa ett stycke ur boken jag påbörjat! också gör pappa pannkakor till mig ikväll, MUMS!

Dagens köp; Jeansleggings, 2 par spetstrosor, Ett svart linne, Ett grönt linne, En topp/linne, En tröja, En väska, En tavla med texten "fånga dagen", Fotoram med texten "LOVE", En Bh!

Dagen var helt underbar måste jag allt säga, imorgon är det praktik som vanligt och kurator, efter det så hänger sarahbabe med mig hem och vi ska sola solarium. Kyss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0