Det är aldrig kört

Hejsan! Vaknade runt halv11 tiden idag och då snodde jag sarahs data och kollade några avsnitt av andraavenyn och nu har sarahbabe kommit hit igen och vi sitter vid varsin data och bara chillar lite, drar la in till stan om sisådär 2 timmar antar jag. Var ju som sagt hos läkaren igår, vilket jag tror jag redan har nämnt att jag skulle, men jag fick iallafall pencillin (förlåt för stavningen om det nu är fel), plus att han skrev ett jävla läkarintyg på att jag inte får gå till skolan och praktiken på hela veckan, och jag som verkligen ville sköta det här, men jag får la bara ta nya tag. Vädret suger bigtime och jag vill bara att det ska bli vår någon jävla gång eller åtminstone att solen ska skina. Btw; Jag är jätte glad nu, för som det ser ut just nu så kommer malin till mig i helgen och jag får umgås med henne en hel helg, vilket jag inte gjort på länge. det kommer bli underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0