Det här kanske är verkligheten men mardrömmar för oss som bor här

Vad är det som händer med världen egentligen? Jag vet att jag inte kan göra något åt det men jag kan fortfarande skriva och tycka vad jag vill eller hur? Bara för att man är lite tjockare än vissa andra, bara för att man är van vid olika saker så ska man få skit för det? Ska man behöva stå där och ta emot massa skit bara för att man är lite tjockare än just dig? eller just han? Vad spelar det för roll? Man är la fortfarande en människa! och vad är grejen med alla våldtäkter/slagsmål och all sån skit? Har folk så dåligt självförtroende och tycker att dom är så jävla fula så att dom inte får något och måste våldta någon för att få lite sex? eller vafan är grejen? Vart sverige påväg? och hur fan kan en våldtäktsman leva med sig själv efter det? Jag kan inte ens tänka tanken på hur det skulle vara och kunna förstöra någon annans liv, liksom den människan som blivit utsatt för det hur tror ni hon mår efter en sån upplevelse? Hon kanske inte ens klarar av att vara i närheten av en kille igen, hon kanske står i duschen i flera dagar efter det och om det går riktigt illa så kanske man till och med tagit en människas liv? och varför vara rasist för? Vad är det för fel på utlänningar? Häromdagen när jag stog på tågstationen så ser jag några svenska killar gå fram till en utlännsk kille och skrika massa skit som blatte, negerjävel och puttade till honom och nästan slog honom. Visst, jag kanske borde ha gjort något eftersom jag såg det, jag hade så jävla mycket att säga till dom men jag vågade inte, var la rädd att jag skulle få all skit och är det rätt då? Att när man tycker att något inte står rätt till men vågar inte säga till, det är ju bara ett stort bevis på att sverige är påväg åt helt fel håll. Alltså ni som håller på med allt sånt här, lägg ner det. Ni bor inte ensamma på den här jorden, ni har tusentals människor runt om er som också drabbas av det ni gör emot en person!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0