Jag är en kameleont!

Godkväll! Det var skönt att lägga sig i ett solarium efter en lång och lite tråkig dag, jag börjar bli skit brun, solning på onsdag och söndag också! Jag kommer la typ få hudcanser eller nått, men vill man vara fin får man lida pin, inte sant? Kanske inte så smart och direkt jämföra med hudcanser men aja. Efter det tog jag en buss in till stan tillsammans med sarahbabe och min onda smörja, sarahbabe drog hem och jag och erica drog till tåg och slappa och pratade om allt möjligt! Så glad över att jag har henne! Men nu ska jag kila på toa innan jag skiter på mig, skriva klart med några på facebook och sen tror jag att jag hoppar ner i sängen, känner mig lite döende faktiskt! Kyss!



Fly baby fly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0