Jag är glad för att jag inte är lika "perfekt" som dig

Godkväll! Drog till uh en liten stund ikväll där jag bara chillade och träffade lite folk, blev också att kolla på film och popcorn och mysa lite med allt gulligt folk! :) imorgon kommer andrahalva hit och leker med mig förhoppningsvis hela helgen. puss på det.


Tänkte köra på en sån här lista igen, har ju inte skött dom så himla bra så vi tar 10dagar till en början.

Dag 1 - Tio fakta om mig själv
Dag 2
- Nio saker jag gör varje dag
Dag 3
- Tre saker som irreterar mig
Dag 4
- Fem rädslor
Dag 5
- Sex sånger jag tycker om
Dag 6
- Fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7
- Fyra minnen jag aldrig glömmer
Dag 8
- Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9
- Två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10
- En person jag litar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0