Jag vill vara din, bara din!

Godmorgon! Säger jag typ halv12, haha! Kom ju fan inte hem förrän klockan2 inatt! Aja, min kväll blev la inte direkt så jävla lyckad! Pga att man har kompisar som man helt enkelt inte kan lita på. Menmen, inte jag som förlorar något så palla lipa över det eller? Men ikväll blir det la att vara på uh eller något liknande och förhoppningsvis träffa folk som gör en glad och jag vill verkligen träffa Erica, behöver verkligen henne! Men ah.. jag vaknade nyss och snart kommer mamma och pappa hem med en kebabrulle till mig. När jag är deprimerad får jag vad jag vill av mina föräldrar x) Men nu ska jag gå på toa innan det händer en olycka och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Kyss!



Jag älskar er två, så otroligt jävla mycket och jag är så glad över att jag har er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0