Only the best!

Ni förstår att idag fyller min bästavän hela 18år, nu är iof snart hennes 18års dag snart slut men jag hoppas hon haft en super bra dag :)


Älskling, bästavän, andrahalva, mitt allt - Jag är så oerhört tacksam över att jag har dig, jag skulle seriöst inte klarat mig utan dig och du är så jävla mycket mer än bara en vanlig kompis för mig, du är min bästavän, du är som en storasyster för mig, du är den jag delar allt med, den jag alltid kan snacka med och den som alltid finns vid min sida ovasett väder och ovasett dag! Du ska veta att jag älskar dig så jävla mycket och är så jävla glad över att du är en del av mig, en del av mitt hjärta! JAG ÄLSKAR DIG BÄÄÄÄÄSTIS! Forever and a day, ovasett vad... vi klarar allt tillsammans, vi är oslagbara, inget kan skilja oss åt!




DU ÄR SÅ JÄVLA BRA, MIN STJÄRNA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0