Släpp aldrig min hand, jag behöver dig

Du är det bästa jag har
Det finaste jag vet
Den underbaste som finns

Vart ska jag börja gumman? Du är så jävla bra så jag finner inga ord på det, jag är så glad över att jag har dig för vafan skulle jag göra utan dig? Jag hade iallafall inte suttit där jag sitter just nu. Jag har aldrig kallat dig för bästavän men helt ärligt så ja, du är mer än en bästavän för mig, jag svär på allt jag äger och har att det finns ingen och ingenting som är bättre än dig, du är helt oslagbar. Du finns där mörket kommer och solen går ner, du finns alltid till hands och jag är jävligt tacksam för att du är en del av mig. Jag vet att det kanske finns folk som inte gillar att jag umgås med dig, för att jag blir tydligen en annan människa då, men vafan? Acceptera eller dra typ, jag älskar att umgås med dig för du får mig på andra tankar och du gör mig så jävla glad, och om jag nu blir en annan människa när jag är med dig så trivs jag iallafall med att vara den personen, du får mig att våga stå för den jag är, du får mig att bli modig och det finns ingen människa i hela världen som kan få mig att skratta så som jag skrattar när jag är med dig. Jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer finnas här, no matter what. Du är ljuset i mitt liv, du betyder så jävla mycket och du har gjort en stor skillnad i mitt liv. Jag ber dig, släpp aldrig min hand. Ta min hand och gå med mig genom livet, så klarar vi precis allt. Jag älskar dig, puff!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0