A life without you!

Dålig uppdatering! Förlåt för det! Dom där bilderna jag började med, kommer lite då och då, när jag typ har tid! Idag så ska jag till Skövde med familjen och kolla på bio. Åsa-nisse filmen ;o haha, ingen aning om vad det är för något men förhoppningsvis är den bra iallafall. Det kmr bli mys, var så jävla längesen jag var på bio! Efter det så blir det pizza och sen så beger vi oss emot Valtorp för att hämta min onda smörja, jag oh onda smörja ska dra in till stan oh vara på uh hela kvällen, vilket kmr bli underbart. Fast skruvdragaren drar till spanien idag och kommer inte hem förrän om en vecka, så jag är jätte ledsen nu :(( typ bara min onda smörja som fattar vem jag menar! Nejmen, nu har jag inte tid med det här, för nu drar jag mig till Skövde, smsa/ring (mp) 



LoVe!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0