Aldrig har det känns så här jävla bra!

Så jävla glad, jag tror faktiskt det kallas för lycka?
Har aldrig någonsin känt såhär, kanske aldrig varit äkta?
Men snälla, ta min hand som du gjorde inatt,
så kanske du och jag kan vandra genom livet hand i hand!

Jag har inte så mycket att säga direkt, det var tydligen min sista dag på ica supermarket idag, på måndag provar jag på pas istället så ja, hur blir man social emot nya människor på en helg? Haha, 2 veckors prov på pas, om det går åt helvete så vettefan vart jag ska vara ;o dagen har varit bra och jag tänker då fan inte bli mamma! Barn är fan skit jobbiga. Det var nog allt för mig just nu iallafall!

SeeYa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0