Be mine again?

Godkväll. Idag har jag faktiskt inte gjort så himla mycket, gjorde så jävla ont att gå på bussen imorse när jag och BV inte ens tittade på varandra eller sa hej. Hon är det bästa som hänt mig, min hjälte! Jag praktiserade idag, vilket jag gör varje tisdag. Det gick la sisådär. Jag har fått magkatarr, IGEN! Vilket jag hatar, för jag kan knappt jobba med det, jag måste lugna ner mig lite, sluta stressa och ta dagarna som dom kommer, för snart orkar jag fan inte med mig själv. Ja, ni hör ju vilken bra period jag kommit in i. Hoppas alla förstod min ironi i det. Men iallafall, efter praktiken träffade jag Jessica en stund och sen kom Sarah. Men vid typ halv4 åkte jag till Willys för att träffa BV, hon är så söt när hon jobbar. För mig blev det typ UH hela kvällen. Fick oxå träffa min onda smörja, vilket var underbart! Nejmen, nu drar jag mig emot tven för att se om det finns något roligt att titta på. Om inte så blir det nog sängen!
Min hjälte, ovasett vad som än händer, ovasett vad jag än säger, ovasett om du hatar mig, glöm fan aldrig att jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0