Du är prinsen i mina drömmar!

Efter en lång, rolig och lite sisådär jobbig söndag så sitter jag hemma hos sarahbabe och väntar på att pappa ska hämta mig, lördagen såg typ ut som vanligt, blev uh, fick träffa sötnos och annat trevligt folk! Idag har jag varit i göteborg med min onda smörja och sarahbabe, helt underbart! Det blev iallafall ett par rosa solglasögon, skit söta. Sarahbabe köpte också ett par likadana. Vi kanske vill matcha varandra i sommar? Sen blev det också donken, förvånad? Nej, trodde la det. Imorgon så är det praktik på det nya stället, nervös? som fan... men efter det blir det en spännande dag i göteborg tillsammans med min onda smörja och sarahbabe, IGEN! men vafan, får ju pengar imorgon typ happyface på det. Nej, men nu tjatar jag nog lite för mycket. som vanligt? Så ja, bloggar när jag är hemma igen eller något!

Seeya!
Mobbad bild, men vafan? GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0