En räddare i nöden!

Mysig dag måste jag allt säga att det varit, Gick upp ungefär 20över9 imorse och gud vad alla älskar mitt morgonhumör :) Var ju hos kuratorn och det gick jätte bra, kanske äntligen har hittat min kurator nu? efter att typ har gått hos 4 stycken innan! Som ni kanske märkt så är mitt liv ganska jobbigt. Men sen drog jag och Sarahbabe till Floby men vi var tillbaka i falköping inom en halvtimme igen typ och sen när vi kom till Falköping träffade vi BV också drog vi hem till Sarahbabe, det blev typ UH hela kvällen sen och träffade göllit folk Spelade kurdisk poker, myste, sjöng för glatta livet och tjatade, kan det bli bättre? Inatt sover Sarahbabe hos mig, mysigt till tusen, vi har käkat tacos ikväll och så duktigt som pappsen är så hade han bakat bullar också, MUMS! Imorgon blir det tydligen Göteborg med Sarahbabe och BV och sen förhoppningsvis UH, vilket dom har lovat mig! :) Sen sover jag och Sarahbabe hos BV, man kan inget annat än att älska sitt liv när man får tillbringa sina dagar tillsammans med dom! <3  

Dagens kommentar; "Nordstan ligger la i Floby?" - HAHAHAHAHAHAHAHA!


Jag har saknat det obeskrivligt mkte! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0