En vecka känns som en evighet!

Just nu sitter jag hemma hos Sarah och didey är här också för vi ska ut med honom en stund! As coolt, var på uh hela kvällen med mysigt folk ;** Men nu ska vi ut snart, efter Sarah har klätt på sig, den människan är seg! Imorgon måste vi gå upp klockan9 ;o för jag ska vara  på ungdomsmottagningen för jag ska till kuratorn .. sen så ska vi träffa BV och dra oss till Floby i någon timme bara för Sarah skulle hämta något,. Sen blir det antagligen uh och sen sover Sarah hos mig, mysig dag till tusen! <3

En hel vecka utan att höra din röst
Utan att se dig, känns som en evighet.
Jag kommer inte klara det
och nu har jag inte träffat dig på 3dagar.
Du är killen som jag vill dela mitt liv tillsammans med.
Du är killen i mina drömmar, i mina tankar.
Vi skulle gjort som vi sa, du skulle packat ner mig i din resväska.
Men vi behöver inte gå in på vad vi skulle gjort på hotellrummet.
Är det för tidigt för att säga att jag älskar dig?
Eller ah.. jag älskar dig inte, men jag älskar den du är!



Kommentarer
Postat av: mini

Eh lite fel med räkningen!? först en vecka och sedan 3 dagar? HAHA

2011-02-24 @ 10:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0