Erica, 18år!

Först och främst måste jag bara säga grattis till min onda smörja och berätta för henne hur mycket jag älskar henne. Så ja, vart ska jag börja? Du är så jävla underbar så det finns inga ord för det. Du finns alltid där när man behöver dig som mest, du vänder aldrig ryggen och du förlåter mina fel och misstag. Jag älskar dig bebo. Hoppas din födelsedag blev som du hade tänkt dig, för du förtjänar det bästa. Grattis! <3
Dagen var rätt så jävla jobbig faktiskt. Långtråkig vissa stunder också! Men aja, praktiken gick la sisådär. Alltså ärligt talat orkar jag inte skriva ett skit just nu, är så jävla arg och vet inte vad jag ska göra! Vet inte hur uppdateringen blir i helgen. Men försöker slänga in ett inlägg lite då och då om jag nu ens sitter vid en data!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0