Fuck off!

Deprimerad, trött, arg,
ledsen, huvudvärk!
Den här dagen slutade väldigt bra,
eller vad säger ni?




Min hjälte, min bästavän, allt jag har! Jag älskar dig så otroligt jävla mycket. Du är seriöst det bästa som hänt mig och det viktigaste i mitt liv. Lämnar du mig så har jag ingenting att leva för, du är den jag lever för, den jag ser upp till och den jag alltid lyssnar på. Du är bäst, så fucking jävla bäst. Alltså utan dig så exicterar inte, finns ingen som kan få mig att må så bra, du kan få den tråkigaste dagen att bli hur jävla rolig som helst genom att bara vara där. Du finns alltid där och stöttar, man kan prata med dig om allt, så jävla glad över att du är just min kompis, min allra bästa vän. När alla andra svek var det du som stog kvar och berättade för mig hur värdefull jag är. Jag är så tacksam för allting som du gjort för mig, man brukar säga att inget håller föralltid men när jag ser oss två tillsammans så tror jag på att det finns något som håller föralltid. Ta min hand så ska vi vandra genom livet, du oh jag! Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig för allting som du är till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0