Fuck, play and hate!

Vaknade precis och är helt jävla slut, kollade på film typ hela natten. Då kollade jag på Monster till svärmor och saved! Saved var bäst, fast lite sådär sorglig men jag lipar ju typ till allt? ;o Om en kvart ska jag träffa Jessica, snacka lite och sådär. Sen blir det la att äta något och vid 4 tiden åker jag med pappa in till stan, men jag har inte bestämt mig för om jag ska stanna i stan eller inte, liksom jag tänker fan inte vara själv ;o och typ ingen som kan idag ju. Vad gör alla för något egentligen? Men aja, livet känns värdelöst och fattar inte ens vrf jag sitter här och slösar ut massa tid på något ingen bryr sig om, så ah.. fett demprimerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0