I don't give a fuck!

Just nu sitter jag på uh tillsammans med min onda smörja, pappa kommer om ungefär 40 minuter och hämtar mig! Har varit en jävligt jobbig natt, bara sovit ungefär 1-2 timmar så ni kan ju räkna ut om jag e trött nu eller? Men antagligen blir det ett inlägg när jag kommit hem om ungefär en timme igen eller något för sova tänker jag inte göra iallafall. Jag är för stor för sånt (a) är ju trots allt 18 om 10 månader, fyller år på en fredag så tro fan att det blir dagnys då eller?! helt underbart. Imorgon blir det en lång sovmorgon och sen vara med mn onda smörja på uh. På tal om annat så saknar jag bästis massor :( inte träffat henne på 2 dagar. men nej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, är lite sisådär arg men det kan vi ta någon annan dag så kanske jag får skälla lite på bloggen istället!

LoVe!


fan vad jag älskar den bilden, min katt är världens sötaste varelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0