Jag kanske bara inbillade mig?

Rubriken säger nog mer än tusen ord, men nej.. så kan det inte vara? fast jag önskar så jävla mycket att jag bara inbillade mig det..

Drog in med halv11 bussen till skolan för att ha matte i 1 timme, vilket gick hyfsat bra faktiskt? Efter att ha hängt i någon/några timmar i cc så blev det att dra till ungdomsmottagningen och träffa kuratorn... sen så var jag med BV till typ halv7 och käkade sibylla och hängde på uh och sen kom becca och höll mig sällskap till klockan9 då pappa hämtade mig. Väldigt rolig dag faktiskt, fast lufthockey gör ont :( typ brytit fingret, fast kul hade jag! Imorgon blir det praktik som vanligt, och vara med sötnosarna :**

Seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0