Jag önskar att jag kunde säga förlåt!

Ett förlåt? Ett enkelt jävla ord? Men med en jävligt stor betydelse. Det var inte här jag ville skriva detta, men jag vet att du kommer läsa det här och jag klarade verkligen inte av att säga allt det här i verkligheten. 
Innan jag träffade dig så var jag borta, jag kände inte igen mig själv, jag var så jävla olycklig, jag kände mig så jävla ensam och osynlig, men sen kom du in i mitt liv, och förändrade mig till det bättre och jag kan inget annat än att tacka dig för det. Du var seriöst bäst, du var för bra för att vara sann. Alltså, jag vet att jag har sabbat en hel del, att jag har sabbat mellan dig och mig, att jag kanske till och med kanske har förstört ditt liv, vad jag har gjort behöver vi inte gå in på här, men jag svek dig och du litade på mig, jag förstår om du hatar mig men jag har så jävla svårt för att säga förlåt, efter allt du gjort emot mig efteråt och jag förstår dig varför du reagerade som du gjorde och varför du lämnade mig, men du? Jag älskar dig och därför säger jag förlåt nu. Förlåt för allt, förlåt för att jag var en idiot, förlåt för att jag inte var den du trodde att jag var, förlåt för det jag gjort! Du betyder så jävla mycket och visst, får jag inget sms eller något liknade av dig nu så förstår jag dig, men finns det ett föralltid så vill jag uppleva det med dig. Jag önskar vi kunde visa världen att det finns ett föralltid! 

Glöm aldrig att jag älskar dig, idag, imorgon och föralltid!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0