Kiss me thru the phone!

Rubiken behöver vi la inte direkt prata om, det är nog inte så många som kommer fatta vad jag menar iallafall! Men aja, jag vaknade typ precis.. och pappa är iväg och köper pizza, MUMS! Sen så måste jag duscha och sminka mig och greja och sen åker jag med mamma och pappa in till stan och handlar och sen bär det av till världens bästa mormor! Efter det så drar jag hem till Sarahbabe och träffar henne och dalawii.. helt underbart! Har inte träffat lillskiten dalawii på år känns det som ;o omg, hon är saknad! Men vi får se vad vi hittar på idag då, jag sover iallafall hos Sarahbabe inatt! KYSS PÅ DET!

SeeYaa!


Mina bästa vänner är rätt så charmiga, erkänn? :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0