Pokerface!

omg, varför går tiden så fort? :( asjobbigt. Idag har jag varit en stund hos mormor och det var kul att få träffa henne igen, hade inte träffat henne på evigheter. Sen så tog jag och pappa en tripp till ulericehamn och jag övningskörde men sen så fick pappa för sig att jag klagade så vi skulle åka någonstans där jag aldrig åkt så ja, tro fan att vi åkte vilse ;o vi hamnade mitt ute i skogen, det var kolsvart, vi hade ingen mottagning så ah.. värsta skräckfilmen och jag var jätte rädd :( men som tur var hade pappa köpt naturgodis och cola till mig så jag överlevde ju iallafall! Men pappa bara skrämde upp mig ännu mer, så jag satt typ och skakade samtidigt som jag körde. aja, läskig dag måste jag allt säga.



Det här är det ända man behöver för att överleva en bilresa (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0