Underbar!

Helgen har varit helt underbar, med underbart folk! Så tack för att ni gör livet värt att leva. Som sagt, igår var jag ju på bio i Skövde med familjen och kollade på en ås-nisse film, visst, den var ganska bra oh så, bara lite långtråkig då och då, men jag hade mina popcorn och då överlevde jag:) Sen efter det så drog vi till Elins esplanad och kollade lite¨på cubus, det blev faktiskt ett par leggings(stavning) till mig. och sen käkade vi på max! Idag ska jag dra in till stan och vara med BV, underbart! och sen så sover jag hos henne och vi ska mysa massvis:*

Mitt sportlov kommer se ut ungefär såhär:

Måndag; Vara med onda smörja! <3
Tisdag; Kanske bio med onda smörja! <3
Onsdag; Vara med BV! <3
Torsdag; Vara med Sarah!
Fredag; Vara med onda smörja! <3
Lördag; Vara med onda smörja! <3
Söndag; Kanske vara med Julia och Sandra! <3

Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0