Vi är bara en väldigt lång historia!

Tillsammans kanske vi kan hitta den rätta vägen
igenom det här svåra livet och den här världen.
Så ta bara min hand, det kanske blir fel
Men det kanske också bli rätt.
För ingenting är bättre än oss två tillsammans.
Du&jag i alla oändlighet, vi kan hitta kärleken som vi saknar
För jag vet att du har den kärleken jag behöver för att bli hel
Du är den där sista biten som behövs för att jag ska bli lycklig
Du är det finaste jag vet,
Jag kan simma men i dina ögon druknar jag
Jag kan älska men ingen så mycket som jag älskar dig
Jag kan krama andra men din kram är den jag inte kan leva ut.
Jag kan kyssa andra men ingen annan kyss betyder så mycket som din gör.
När alla andra svek, var det du som stog kvar och berätta för mig hur värdefull jag är.
Ta min hand älskling, så fixar vi det tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0