Det blir vad man gör det till

Tjalol, jag har egentligen inte så mycket att säga, tänkte mest skriva om det här med gymnasiumet, att jag kom in på industi osv. Under den här helgen som har gått så har jag liksom bara haft i tankarna att jag testar den första veckan annars hoppar jag? Men varför ska jag hoppa av för? Jo, för att jag är så jävla rädd för allt som har med nya människor att göra plus att jag känner endel i klassen och vet vad dom går för. men vad gör det? Har dom problem med att jag går i samma klass som dom? Så fine, inte mina problem då får dom hoppa av eller byta klass. Jag tänker inte göra det, det blir vad man gör det till. Siktar man in sig på att det kommer bli hur jobbigt som helst, då kommer det bli det, siktar man in sig på att det kommer bli skit tråkigt, då kommer det bli det, men siktar man däremot in sig på att det kommer bli roligt så kommer det bli det. Så jag har bara ett tips till allihopa som tvekar någon gång ibland, gå ditt och gör det bästa av situationen, gissa inte vad som kommer hända innan det verkligen har hänt. Det kanske blir helt tvärtom än vad du tror att det kommer bli. Ge inte upp xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0