Du får inte

Hejsan, inte bloggat på två dagar förutom det jag la upp för en liten stund sedan, förlåt för det men jag har verkligen inte haft någon ork, har så himla mycket att tänka på just nu. Men ska försöka köra på så gott det går. Just nu sitter jag "barnvakt" till Erik och Emil, herregud.. Men om en liten stund kommer Sarah om hon nu hinner med bussen och då blir det att typ färga håret lila! Bara en dag kvar på sommarjobbet, hur gött är inte det eller? Då blir det bara att chilla i solen, bada, äta glass och massor med sena sommarkvällen tillsammans med underbart folk och bara mysa sönder till 110%. Hur skönt som helst. Men nu ska jag sätta mig på studsmattan med Erik och Emil och ta mig en liten cancerpinne. vi hörs xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0