Frågor om min bästavän

1.Vad heter hon? Sarah Johanna Emelia Henrikson
2. Hur gammal är hon? 16år
3. När träffades ni sist?  Är med henne nu. 
4. Vad har hon för hårfärg? Mörkbrunt
5. Brukar hon färga håret? Ibland 
6. Vilka färger har hon haft? Blont, brunt, svart. 
7.Vad har hon för parfym? vaniljparfym
8. Är hon galen? tro fan de. 
9. Vad är erat första minne? Anfiteatern? typ första gången vi träffades, kommre nog aldrig glömma det. 
10. Har ni många minnen ihop? Ja, hur många som helst oh fler blir det. 
11. Vart bor hon? Falköping
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men det måste vi såklart fixa! 
13. Är du avundsjuk på henne? Beror på vad jag ska vara avis på?
14. Vad heter hennes syskon? Anna, Peter, Angelica, Kim, Veronica och Liam! 
15. När träffades ni första gången? 2009
16. Hur träffades ni? Genom hennes ex
17. Vad går hon i för sporter? Hon har gått i fotboll, men inget längre. 
18. Vad kan hon göra på helgerna? Kompisar, data, uh typ?
19. Göra efter skolan? kompisar, uh!
21. Har ni pussats? ah (a) 
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ohja, every fucking day :)
23. Har hon fräknar? nhä ;d 
24. Har ni kollat på film någon gång? dum fråga, men ja! 
25. Har ni bråkat någon gång? ja. det ska gudarna veta. 
26. Har ni sovit i samma säng? yes
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ohja.
28. Har du sett henne gråta? ja, tyvärr :(
29. Vad gjorde du då? Tröstade, vad annars?  
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Jag tror inte det? eller kanske ;s  
31. Har hon sett dig gråta? ah. 
32.Vad ska ni göra i sommar? Liseberg, stockholm, sola, bada, grilla och mysa till tusen typ?  
33. Har hon svikit dig någon gång? har la hänt. 
34. Har ni pratat i telefon någon gång ? ah.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Det kommer aldrig hända, för jag kommer dö före henne.  
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? i hope so. 
37. Älskar du henne? Nej, du vet. Klart jag gör. 
38. Vad är det bästa med henne? Allt, förutom när hon skaffar pojkvän, för då exicterar inte jag. 
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? jag ve tinte? inget antar jag? 
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? lite kanske (a) 
41. Hur ser hennes klädstil ut? brabra. 
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Hon har redan gjort den ;o men hon får gärna göra den igen om hon nu känner för det!

Puss på dig! ;**

Kommentarer
Postat av: Torsteinkarine

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2012-01-30 @ 14:33:13
URL: http://torsteinkarine.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0