Huvudvärk, trött, ont i benet, bra dag?

Hejsan, orkar verkligen inte skriva så där jätte mycket egentligen. Men inatt så tog jag och eve mopeden in till falköping och var med Tim, Simon, Leroy, Didey och Erkan hela natten. Kom la hem runt 2 tiden inatt! Jag sitter här med typ världens huvudvärk men ska snart gå ut och röka och sedan ska jag duscha. om ungefär 1timme drar jag in till stan och är med Sarah och Ellinor! Blir la lite sol, bad och glass plus att jag ska blondera håret. chio :*



Jag saknar dig, världens bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Born this way

fin bild =)

2011-07-12 @ 14:48:20
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig också bästaste du! <3

2011-07-12 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0